h1

Jawatan Kosong Unix-Linux System Administrator

Februari 14, 2008

Kawan-kawan, RecruitFinder called me up semalam, nak offer Linux Administrator post based at TPM (Technology Park Malaysia) tapi on contract basis. Aku kurang berminat sangat bila kerja on contract basis so terpaksa lah menolak maklumlah tanggung aku pun dah banyak. Bila contract basis nie medical banyak tak cover, tapi gaji basic mashukkk ahh. Yang call aku tu ada lah mintak resume kawan-kawan yang mungkin berminat nak apply, dia nak aku recommend kan kalau ada. So kepada sesiapa yang rasa layak dan boleh apply, bolehlah fowardkan resume kat aku amd.taufik{@}gmail.com.

Syarat minimum : 2 tahun pengalaman berkerja didalam Unix / Linux environment

Tinggalkan Jawapan

