h1

Jakarta here I come

Disember 21, 2006

Rasa nya dah lama Aku tak bercuti cuti. The last time Aku bercuti tahun 2004, masa tuh gie ronda Singapura. This time nak ker Jakarta and Bandung pulak, hehehe nak shopping sakan nie. Orang kat Malaysia tengah sibuk shopping kat sini (YES) Year End Sale, Aku sibuk nak bershopping kat Bandung🙂

Trip ni Aku dah plan awal tahun lagi. Tapi masa tuh belum ada kepastian nak pergi. Aku betul betul decide confirm nak pergi dalam  masa 2 bulan lepas. Dan dalam 2 minggu lepas Aku dan member aku dok sibuk nak cari hotel, kereta sewa dan tiket kapal terbang. Memang penat lah buat kerje nie. A big thank you to member Aku nie sebab telah bertungkus lumus untuk menyediakan segala apa yang perlu untuk percutian ini.

Flight aku akan berlepas pukul 7am ni, Aku pun baru jer habis packing. Kalau ikut kan boss Aku kat ofis, memang tak cuti Aku nie. Sebab esok ada banyak kerje and meeting meeting penting yang nak kena attend. To my boss, sorry lah, Aku tak boleh cancel dah trip nie. everything dah planned.

Ok lah guys, nanti balik from Jakarta and Bandung, Aku kasi full story🙂 (kalau Aku sempat🙂 )

2 comments

  1. shopping sakan barang hantaran ek? anyway.. congratulations..🙂 harap2 jadi suami yg soleh..


  2. kalau nak melawat kat bukittinggi – Sumatera Barat – indonesia, sila hubungi :
    PT. MUHIBBAH MULIA WISATA Tour and Travel
    Jl. Urip Sumoharjo No.3 Bukittinggi – Sumatera Barat
    Telp./ Fax : + 62 752 32999
    SMS: +62 81363408670
    email / YM : muhibbahbkt@yahoo.com

    Kat Bukittinggi : boleh melawat kat : Lubang Jepun, Sianok Canyon, Jam Gadang, Pasar Atas, Pasar Aur Kuning ( Pusat Borong telekung,songkok,tudung dengan harga murah )



Tinggalkan Jawapan

