h1

Ciplak the movie

Disember 7, 2006

Ciplak the movie, diarah, ditulis, dilakonkan dan diterbitkan oleh Khairil M Bahar. Kamu kenal? Saya pun tak kenal. Beberapa minggu sebelum ni ada saya terbaca pasal pembikinan filem ini dalam The Star. Anyway for more information masuk ajer ke www.ciplakmovie.com

Apa yang menarik megenai wayang ini?

Filem ini adalah filem independent movie,  dimana pengarah telah berusaha menghasil filem ini degan hasil  titik peluh sendiri, duit sendiri, dan para pelakon dari kawan kawan sendiri. Aku memang suka jenis jenis independent movie ni. Tapi buat masa ni aku belum lagi menonton filem ni.

FYI, filem ini hanya ditayangkan di GSC Midvalley dan GSC 1Utama. Harap-harap filem ni still ada dipanggung lah bila aku ada masa nak menonton.

Kepada Khairil M Bahar, tahniah kerana berjaya menghasilkan satu filem yang telah lama diimpikan.

Tinggalkan Jawapan

