h1

BAD TM Services

Disember 3, 2006

Talian telefon rumah aku rosak pada 15/11/2006, dan telah dilaporkan pada pagi itu juga. TM telah mengambil masa lebih dari 10 hari untuk memperbaikai masaalah ini. Pada 29/11/2006 baru ok telefon rumah aku ini. Kalau kira betul betul, ni ada dalam 15 hari (setengah bulan).

kenapa boleh jadi macam ni? entahlah Aku pun tak tahu, bila aku tanya dan complaint semua akan pass aku ke technical department, tetapi soalan aku tak pernah terjawab!

Aku memang kecewa dengan sikap TM.

One comment

  1. dah lama dah………



Tinggalkan Jawapan

