h1

27-10-2006

Oktober 30, 2006

Satu lagi hari bersejarah untuk aku. 27-10-2006 bersamaan dengan 4 Syawal 1427. Satu majlis yang pada pendapat aku sepatut nyer biasa-biasa sahaja, tetapi hakikat nya, aku telah disambut dengan penuh dengan kesempurnaan, dihormati oleh kedua pihak. Sehingga kan kakak aku sendiri yang mengatakan bahawa pihak disebelah sana bersungguh-sungguh menerima aku.

Ianya satu perasaan yang tak pernah aku alami dalam hidup ku ini. Pada mula nya, aku berdebar-debar, stress, seram sejuk aku dibuat nya. Hingga kan hendak melangkah pun aku rasakan tidak mampu. Duduk pun rasa tidak kena. Perasaan malu yang sangat tebal meliputi diri ku pada masa itu.

Setiba nya aku disana, walaupun malu dan berdebar-debar tetapi aku sentiasa terrsenyum.

Inilah satu perasaan yang tak pernah aku alami, berdebar-debar takut tetapi gembira.🙂 Aku happy.

Tinggalkan Jawapan

