h1

Alhamdulillah

Oktober 2, 2006

Pukul 10pm tadi aku baru jer balik dari Masjid Putrajaya, masuk balik office, ada kerje nak buat.

Hari nie aku berbuka puasa di Masjid Putrajaya. Bila azan maghrib, jemaah semua di jamu dengan kurma dan sedikit kuih, tak lupa juga, air sirap. Kemudian solat maghrib. habis tuh, makan nasik pulak. Lauk gulai nenas masak cili api, daging goreng masak pedas, dan ulam bersama dengan air sirap. Memang kenyang jugak lah.

Rilex rilex kejap, dah isyak. So ramai ramai lah solat isyak, kemudian terawih. Macam biasa, ramai yang buat 8 rakaat macam aku ni. Lepas terawih ada makan lagi, ada bubur lambuk, best!! siap dengan teh o.

Bleh dikatakan hampir seratus orang jugak yang datang makan di masjid nie, kebanyakkan budak budak bujang macam aku🙂. Alhamdulillah aku rasa semua dapat merasa serba sedikit apa yang dihidangkan oleh pihak Masjid Putrajaya. Tanpa berbelanja kan satu sen pun aku dapat jugak menikmati jamuan yang mewah. Alhamdulillah . . .

Tinggalkan Jawapan

