h1

15min to KL-Sentral

September 26, 2006

Intresting that aku sempat jugak sampai ke KL-Sentral from Kepong, Manjalara at 7:10am. Bertolak lebih kurang dalam 6:55am, lalu LDP highway, nie jem sikit lah sebelum sampai tol. Kalau ikutkan lalu segambut dekat, tapi segambut at 7am memang dah jem dah, itu yang guna LDP tuh, lepas tuh naik Penchala Link. Lepas Penchala Link nie traffic dah smooth dah, aku sampai Penchala Link dalam 7:05am.

The best part, aku drive kereta iswara aku 1.3 yang sedikit uzur lah and alhamdulillah kereta aku nie banyak membantu aku sampai ke destinasi aku. Kepada kereta aku, kalau dia dapat membaca blog nie🙂, jangan risau minggu depan kita gie service ok …

Tinggalkan Jawapan

