h1

Rahsia Tarikh Lahir

Oktober 31, 2006

1hb. Kamu seorang yang tidak tetap pendirian terutamanya dalam soal cinta. Kadangkala pilihan yang kamu buat itu bukanlah yang terbaik. Sebab itu cinta kamu mudah beralih arah bila terasa tidak wujud keserasian.

2hb. Berbeza dengan mereka yang dilahirkan pada 1hb, kamu yang dilahirkan pada tanggal 2hb cukup tegas orangnya dan keputusan kamu sukar digugat termasuklah soal cinta. Sekali kamu mengatakan tidak, tiada siapa yang mampu mengubahnya.

3hb. Kamu seorang yang cukup bersemangat dalam. menjalani kehidupan. Kamu memerlukan cinta dalam hidup namun sikap kamu yang seolah tak endah dan sukar untuk meluahkan apa yang kamu rasa membuatkan kamu segan untuk didekati.

4hb. Dikatakan kamu yang dilahirkan pada 4hb ini terlalu suka mengikut perasaan dan kata hati. Sebab itulah tidak hairan bila kamu sering tersilap membuat keputusan yang kadangkala kamu sendiri kesali. Selalu saja cinta kamu hinggap pada tempat yang salah.

5hb. Awas! Kawal perasaan cemburu yang kamu miliki itu kerana ia boleh memburukkan diri kamu sendiri. Namun kebaikan kamu, bersifat pelindung kepada orang-orang yang kamu sayangi.

6hb. Kamu disukai ramai kerana personaliti kamu yang cukup menarik hati. Tidak hairanlah bila ramai yang cuba menawan hati kamu. Walau bagaimanapun, bagi kamu banyak lagi perkara penting selain cinta.

7hb. Kamu seorang yang ‘happy go lucky’ dan gemar berseronak. Namun sikap kamu yang agak berhati-hati dalam memilih teman membataskan pergaulan kamu. Begitu juga soal percintaan. Kamu ni pemilih sangat!

8hb. Kamu seorang yang romantis. Wah! beruntungnya siapa yang menjadi pasangan kamu nanti. Namun kamu mementingkan cinta sejati bukannya nafsu semata-mata saja!

9hb. Nampaknya kamu ni seorang yang amat menjaga personaliti dan keterampilan diri di mata orang ramai. “Maintain vouge” manjang! Dalam soal cinta, sudah tentu kamu ingin yang ‘setaraf’ juga.

10hb. Kamu yang dilahirkan pada tarikh ini seorang yang sangat mementingkan keluarga daripada segala-galanya di dunia ini. Kamu gembira dalam keriuhan keluarga yang besar. Namun sikap ini kadangkala membuatkan buah hati terasa diri terpinggir!

11hb. Nampaknya kamu ni seorang yang amat berdisiplin dalam mengatur kehidupan kamu seharian. Sebab itulah kamu juga mengharap si dia juga bersikap demikian. Namun, tidakkah kamu terfikir, kadangkala hidup ini terasa boring bila terlalu mengikut peraturan?????

12hb. Kamu seorang yang setia dalam perhubungan. Sekali kamu memberikan komitmen, selamanya kamu akan setia. Namun jangan tak tahu, ramai yang masih menaruh minat padamu walaupun tahu kamu sudahpun berpunya!!

13hb. Kamu seorang yang sering berfikir ke arah yang positif sahaja. Sebab itulah kamu disukai ramai. Namun dalam masa yang sama, kamu sering tunduk dan tidak tahan dengan tekanan! Dari segi hubungan cinta, kamu amat pandai menjaga perhubungan.

14hb. Hebat! Bagi kamu, karier/pelajaran adalah segalanya dalam hidup. Sebab itulah kamu tidak menerima mana-mana huluran cinta daripada sesiapa. Cinta dan perkahwinan adalah perkara terakhir dalam senarai hidup kamu!!

15hb. Kamu yang dilahirkan pada tarikh ini suka mengubah keputusan kamu secara tiba-tiba. Namun apabila kamu membuat keputusan, kamu akan terus bertindak. Punca pergaduhan antara kamu dan si dia, sikap kamu ini yang suka membuat tindakan ‘last minutes’.

16hb. Kamu ini seorang yang moody rupanya…. Sekejap mood kamu okey dan sekejap pula kamu marah-marah. Ini membuatkan tekanan dan si dia boring dengan sikap kamu itu. Cuba kawal sikit.

17hb. Kamu lebih suka mejaga hati orang lain berbanding hati kamu sendiri. Namun sikap penting yang kamu tonjolkan membuatkan orang tidak tahu perasaan sebenar kamu.

18hb. Kamu ni sangat perahsia orangnya lebih-lebih lagi soal perasaan dan cinta. Kamu lebih suka memendam perasaan hingga mendatangkan tekanan pada diri kamu. Dalam perhubungan cinta, mereka sukar untuk melafazkan kata sayang.

19hb. Kamu bersikap berhati-hati dalam setiap apa yang kamu lakukan termasuklah menjalinkan perhubungan cinta. Biasanya kamu lebih suka mulakan dengan persahabatan sebelum menjadi serius.

20hb. Kamu ini terlalu banyak permintaan. Ada sahaja yang kamu inginkan. Sebab itulah sering timbul pergaduhan dengan si dia bila kamu asyik minta itu dan ini. Kamu sepatutnya tengok dulu kemampuan si dia!!!

21hb. Sikap kamu yang cool, tenang dan seolah tak kisah membuatkan orang lain ‘ambil mudah’ terhadap diri kamu. Begitu juga si dia. Lebih baik kamu berterus terang jika ada perbuatan si dia yang kamu tidak suka sebelum terlambat.

22hb. Kamu yang lahir pada tanggal ini seorang yang amat bercita-cita tinggi dan mempunyai impian hidup sendiri. Dalam soal cinta, kamu akan memilih seseorang yang kamu akan rasa’ selamat’ bila berada di sampingnya.

23hb. Sikap kamu yang kelakar dan riang membuatkan orang suka mendampingi kamu. Malangnya kamu sering terasa bosan bila berada di samping teman-teman dan sidia. Jangan begitu, kadangkala kita perlu serius dalam hidup.

24hb. Kamu seorang yang mementingkan diri sendiri. Dalam perhubungan cinta, kamu terlalu takut dilukai hingga membuatkan kamu bersifat menggongkong si dia.

25hb. Bila menyentuh soal cinta, kamu sukar mempercayai lelaki/perempuan yang bagi pendapat kamu ramai yang lebih suka mempermainkan kaum sejenis kamu. Kalau tak mencuba, bagaimana nak tau kan?????

26hb. Kamu harus ubah sikap kamu ini yang dikatakan tidak serius dalam perhubungan yang dijalinkan. Malah kamu lebih mementingkan keseronokan saja!!!!

27hb. Kamu sukar untuk menaruh kepercayaan kepada orang lain walaupun kekasih kamu sendiri. Tak baik wasangka !!!!

28hb. Kamu suka diri kamu menjadi perhatian ramai dikalangan teman-teman. Namun kadangkala di dalam keghairahan bila menjadi tumpuan, kamu meminggirkan sidia tanpa disedari.

29hb. Kamu tidak akan menjalinkan sebarang komitmen dengan sesiapa saja selagi kamu tidak puas hati dengan apa yang kamu miliki.

30hb. Kamu seorang yang keras kepala. Ini juga punca pergaduhan kamu dengan si dia kerana kamu sukar untuk beralah!!!!

31hb. Terlalu banyak yang kamu impikan dalam hidup. Jangan begitu, hargai apa yang kamu miliki sekarang termasuk si dia yang setia!!!!

142 comments

  1. xpaham la untuk 25hb tuh..explain more please…


    • maksud nya kalau ada orang senut saja pasal cinta mesti kamu tak percaya kerana kamu mungkin berpendapat bahawa semua yg d bumi ini hanya tau memain-mainkan kamu tapi kalau kamu tak cuba macam mana kamu nak tahu hehehe…


  2. saya ingin tahu rahsia tarikh lahir bagi setiap bulan.saya suka membaca rahsia tersebut.saya dapat tahu personal diri orang lain..


    • saya suka rahsia ni tapi kadang kalanya saya rasa tersinggung pula hehehe..mungkin ada betulnya juga kerana saya tak pandai sangat pikir pasal cinta


  3. ade juga yang betul,tapi tak boleh percaya 100% nanti berdosa tau… just boleh percaya 50% only… cam 23hb tu ade juga benarnya.. teruskan usaha …. keep it up!


  4. saya tidak faham untuk 15hb tue lah….boleh tolong jelaskannya pada saya melalui web ini sekarang?please!………..


    • oh itu pun kamu tak tau ka??? maksudnya kamu suka buat keputusan last minute larr maksud last minute tu saya pun tak tau cam mana nak explain cari d kamus la sorry….


  5. tpuuuuuuuuuuuuuu…
    aku tak mcm tu ponn…
    26 26 26 26 26 26 26 26 26 26 26 26 26 26 26 26 26 26 26………

    TIPU LAAAAAAAAAAA..
    MENGONG


    • haha..memAnglAh penipu yg hAng pcAya KNaPE???? BUEK :P


  6. ada la jgak persamaan…….
    kebetulan kot…..
    3…3…3…3…3…3…


  7. knpe mcm 2………..?


  8. memang betul pun,kadangkala aje..


  9. tak leh caya la……………………


  10. huhu…ade la gak kene.walaupun tak cantik, perasan jgk lebih..huhu..9 9 9 9 9


  11. aku x moody pn.., epy je slalu.., nk mrh owg jrg skali.., owg kata aku nie penyabaq cgt.., x sesuai la 16hb tu ngan aku…


  12. hai…rasa2 cam btul jer ramalan kat atas tu…hehe 23hb…………….! tq


  13. hahahahaha…..
    tngok..14 hb jgak yg d puji..
    itulah tarikh lahir saintis yg baru..


    • eleehhh Nostradamus la yer?alalalalalalal…..


  14. Emmm… memang betul lah tu, memang ada dalam diri kami
    saya ngan suami saya nyer


  15. hahahah…
    btol la!
    sjibik sm..
    22_23_22_23_22_23_22_23_22_23
    22=23….


  16. huhu..entah laa;
    saya pon xpasti tulke benda tu ada kena mengena ngan diri saya..1..1..1..1


  17. 23 TU IYE KE??TK SAMA PN DGN DIRI SAYA…


  18. lebih kurang lah cam aku nye perangai.. huhuhu!


  19. tak caye pun………


  20. saya x paham lah maksud 4hb tu………….
    bleh explain skit????


  21. siapelah yang lahir 12hb tu kan…………?
    istimewa btol….
    tahniah2 hihihihihih:):):):):)

    TAHNIAH2


  22. x caye pun


  23. ha …….. betul ke aku keras kepala
    tak da lah…hehehehehe


  24. aku yang lahir 14 h/bulan kan memang selalu m’anggap cinta itu tak penting dalam kehiduapan saya.may be sebab itu lah aku ni tak berteman sampai skrg w/pun dan boleh kahwin pun.hua hua hua…..


  25. hmm.. saya lahir bulan 1 lah, tak nak lah cam apa yang dikatakan ku!!! saya ni setia tau! :P


  26. :p


  27. p:


  28. huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu ;p


  29. tah pape tah kowang wat camnie..nenek aku yang x da gigi tu pun lebih teror wat dari kowang.haha


  30. 22 hb tu tarikh lahir saya, saya setuju 10000%


  31. saya amat setuju dgn ruangan ini, tahniah, hebat, kalau ada sapa sapa nak berkongsi cerita kejayaan anda walau sekecil mana, hantar la ke hjsuib@yahoo.com


  32. saya stuju sgt ttg pndapat yg ditulis ttg 20hb 2…mmg tepat dgn sikap si dia..same ngn saya 7hb.tahniah!sy stuju dgn ruangan ini.pebanyakkan lagi yer…


  33. erm…
    ada la persamaan ckit…


  34. pandai2 je yg komen tu`x serupa pun dgan aku..ape2 pun aku tetap hensem.hehehe


  35. nak kenal amik no ni..0125466756..duk kat manjung perak.xspecial gurl


  36. hahahahhaahaha ak mmg seOwg yg bsemangat lam edup e2 ak stuju lalala tpp… sal chintaa ak seriuS r… salah r statement ko bebe.. bukti.. ak ngan bf ak da msk 7thn ktOwg cOuple… chipoooooooooodaaaaaah…


  37. haaaaaaahhhhahahaha….Oi AsL AsYIk_AsYiK psl Cinta jer……….letakla paSal pelajaran………Kan Lbh PeNtinG……………Mana la TAu blh bg SemanGat kaT Aku ni………………..Drop marKah UjiAn 2………SEdih Gileeeeeeeeeeer


  38. betul k 222… tggl 1 itu..


  39. hahaha….betul ke 26hb tu? betul kot…..kot jela…layaaaan……


  40. hahaha…….betoi ka yg korang bgtau nie…aku susah mo caye la…leh explain lbh lanjut lg tentang 22hb n 19hb ke???????????????????…akadai


  41. tak fahamlah boleh tolong jelaskan lebih dalam lagi tak ????????


  42. hiiiii………ade btOl ade x btOl…….ape2 pOn bace blh caye jgn….hihihi


  43. Ishh… yeke ni?? mcm tau2 je… sama straight mcm ruler.. huhuhu


  44. nak tau lg lebih detail pasal rahsia kelahiran


  45. btoi ko ni??mcm x cya jeeee


  46. nape banyak ttg couple?xder untuk kesihatan ke..tp bagus jugak ek..senang nak fahami ati sorang individu camne…hehehehe


  47. knape x sama nagn sikap semulajadi saya


  48. tension!! knp org yang kte suka tak pernah nk menghargai kte?? dh mcm2 cara kte buat tp sedikit pn x penah nk pandang kte!! dh pkai mekap pn x penah nk pandang kte dan dh pakai cntek2 pn x penah nk pandang kte!! ape? x cntek lg ke kte nie!!! knp lelaki nie x penah sedar yg kte betul2 cnta dn syg kt die!! ape yg kte uat sumer 2 adalah kerana die!!!ape kekurangan lg pada diri kte!!!


    • sebenarnya … ko kena ego sikit.. jgn tunjuk sgt yg ko nak sesangat kat dia.. dia lelaki … bukanya tak nampak ko cnatik tapi dia tk nak ngaku jer..so ko x yah laa nak daring sgt kat dia. kalo dia cintakan ko.. ko x cantik pon dia cinta gak… be simple jgn pening2… dia x suka kat ko ko cr yg suke kat ko kan senang….


      • btl 2.. klu da jodoh ada la… xpyh nk tunjuk2.. just be yourself.. kte nk laki 2 ske kt kte sbb die kte bkn sbb cantik ke mekap ke. yg penting ati. yg kte taw la, laki ni ske gurl yg happy go lucky.. 2 je la tip yg blh di kasi kpd ko.


  49. that result not show my identity


  50. w000000000…..aku bkn mcm 2…..yg len xde ke


  51. xfaham lah 25hr bulan tu.ble explain sedikit tak…..


  52. Kadang rasa macam tak tepat jugak sebab bila banding ngan personaliti kawan tu macam lain lak..


  53. iklas,sy komen.betul maaa…31 aribln.huhuhu


  54. iskh2,,,agak kne dgn diri sy,,,huhuu,,16,,,


  55. MAAIIIIIIHHH….. BETULLLLA


  56. 50% je betul.


  57. hai..sy baru masuk & baca…hmm ade per’samaan utk 12hbla..dah tunang pi…rase mcm xde tunang..sbb x take care & x jage hati sy….mmg sy org yg setia…tp memandang tunang punya hal…sy khianatinye…& x setia…kadang2 benci pd diri sendiri….sbb dlm hati wujud org baru yg sy kenal…suka pd dia & diapun suka pd sy..krn serasi bila b’sama,orgnye suka wat lawak,pandai ambil hati,memahami sy,sy rase selamat bila bersamanye…argh…tension betul sy..x tahu nak wat ape…klau ade pilihan pun,sy akan tetap pilih tunang sy…atas sbb terikat ngan keluarga..(sy jenis yg suka jaga hati org..walaupun sy tahu hati sy sering t’luka),walaupun pd hati sy,sy suka org baru tue…tp yg pelik tarikh lahir mrk ini jatuh pd ari yg sama bulan yg sama cuma tahun berbeda…beza ant. mereka ialah kelakuan x sama..tp p’cakapan diaorg sama..beberapa kali sy lihat,ungkapan ayat mrk b’dua betul2 sama, kadang2 sy nak t’gelak krn memikirkn mrk b’dua…kelakarnye…he..he.he..k…


    • perasaan cinta nih kadang2 diiringi dengan hasutan syaitan supaya kita berbuat jahat. So pandai2 laa bezakan yg mana baik dan yg buruk. Baru kenal memangla baik tapi bila lama2… suma perangai buruk pun awak dapat explore… manusia x sempurna…ada buruk dan ada baik…so kita kena redha dan cuba untuk pahami dan terima dia seadanyaa…..


  58. memang ada persamaan lah ngan saye……..heheheheheh


  59. whatever


  60. xphamlah…


  61. ada kemungkinan juga…… dan tips ini ada yang benar


  62. sama kot…..


  63. bnd nie bknnye ssh sgt nk phm..de baek de brk..pape pown jgn caye 100 pratus..just amik yg positif..yg negetif 2 jdkn sempadan..


  64. salam.

    jadikan panduan untuk memahami karektor sendiri dan orang lain. yang positif, maintain. yang negatif, tukar ke positif.

    dapatkan ebuku rahsia tarikh lahir di sini: http://www.mytarikhlahir.com

    jom ke blog saya di http://www.metafizik4.com dan dapatkan update setiap 2 hari.

    wassallam


  65. huhu..memang btol pun ramalan 8hb tue..aku nie mmg sorang yg romantik..huhu


  66. so far….memang ada yang kena…14hb…
    Apapun TUHAN juga yg lebih mengetahui….
    Tq….


  67. ahmad….maksud 25hb 2 ialah kamu lebih tertarik dgn kaum sejenis sbb bg kamu org yg berlawanan jantina dgn kamu byk mempermainkan perasaan kaum yg sejenis kamu =)


  68. mcm x same jer..huhuh…


  69. erm…saya senang bangat tengok mkna yg tersembunyi d tarkh lahir saya….memuaskan….haha hepi sgt ble d puji bagitu….wah!!!…..06.06.1987 tau….ahaks!!!


  70. tafsiran yg d bt lbh krang tpat dgn dri sya


  71. Lancau mak ko r spe yg tulis ni mcm sial pukimak je
    ko ingat ko bgus sngt ke hah sial……FUCK U
    ,,/,, bapak ko gay r lancau!!!


    • bukan orang suruh ko percaya sgt, itu hanya untuk pengetahuan dalam mengenal pasangan je, yang ko marah sesgt napa,, makna tarikh lahir u tak baik ke,, ye lah..! kata2 yang dihantar pun sudah melambangkan diri sendiri.. ko fikirlah sendiri..!!


  72. aku sedey


  73. knp?ngan ko nie sedey je wat(saspen je)


  74. ade r….mane leh gtau kt hang….
    bia la sindri je tao…..=0


  75. its okey babeh
    I know u crazy


  76. boleh dipercayai ker..??
    kalau x jadik gak
    nax wat camner


  77. SYE STIA PD Y SATU…..SO SYE XLE TME KENYATAAN G2


  78. betul ke nie…


  79. tentang tarikh lahir saya tue btollah…tpi bda2 cmni tak boleh percye sgtkannn????


  80. boleh di percayai x????


  81. korang rasa btl kah ramalan ni ???


  82. napa kebayakan ramalan tentang cinta je tiada yg lain kah >???


  83. tarikh lahir saya 29.12.1997. saya nak ciri-ciri tentang tarikh lahir saya lebih lanjut lagi pls


  84. saya lahir pada 22.12.1981,saya nak tahu lebih lanjut tentang rahsia kelahiran saya…..


  85. Rahsia Tarikh lHIR INI UNTUK POMPUn atau laki? Trima Kasih


  86. memg btl dengn 17 tu saya asyik jaga ati owang je ati saya,saya sowang2 je tanggung walaupun terasa sakit sangat taw….sedih pun sowang2 je…….tp nk taw lg mendalam tentang tarikh lahir saya 17.7.1988 arap blh g taw secepat yang mungkin


  87. pening btol r kpale aq…..knp bnyk cngat takrifan tentang tarikh lahir….


  88. boleh cayer ke? bukan semua betul, kalau ALLAH dah nak jadikan kita macam tu nak wat camner….. kita boleh mengubah tapi tak semua yang kita ubah itu sesempurna yang mungkin…..


    • ermm mungkin ada hikmahnya kenapa kita lahir pada tarikh tu… dan bukan tarikh yg lain. hanya allah je yg tahu…tapi apa yg pasti x leh caya…sekadar baca dan suka2 boleh laa…kalau yg terkena mungkin kebetulan laaa…


  89. alalaaaaalalalal korang nih… kalu yg terkena tu pujian yg baik.. semua setuju jer… mana yg buruk tu terkena kat diri sendiri sumer x nak ngaku ehhh… terbaeek betul korang nih…


  90. bagus


  91. saya lahir pada 10hb dan ianya 100% kena pada diri sendiri jugak pada buah hati yang lahir pada tarikh dan bulan yang sama, beza tahun je …! kebetulan pulak ..!!!


  92. Saya tak pastilah pasal ni beul ke tak betul.Saya rasa saya tak percaya semua ni.No komenla…


  93. Jangan main-mainla semua ni.Ni sume betul ke ha?Baik ko cakap skang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  94. kebetulan betul lah dengan karector saya…lahir 12hb memang orang nyer setia dan menawan… 2 yang ada je yang minat..huhu…..


  95. ell0..sy ngah sedey n..
    tgk r tarkh 23hb 2,
    2 trkh lhr my b0y,
    mmg tul pn..
    grm tul r ngn dye..


  96. mengarut jerrr baik aku pegi beli kuih


  97. mmg hmpir same……..but,ak setia la beb……


  98. btl ke pe yg trkndung dlm 24hb 2…


  99. wow!!!agak2 cool bnde2 nh..agak2 tepat..yg awek aku 2 pon agak2 betol..tp aku juz cya 10% je..klu cye jdi laen lak..truskan usaha!!


  100. saya lahir pd 18hb, tapi tak puaslah baca maksudnya.. boleh tak bagi yang detail sikit..
    thanks.

    yati JB


  101. cam tak betul jer


  102. betul la…. macam mana ni


  103. haiii…askum
    pe yang di katakan tarikh lahir tu rasanya ade yang betulll…tq kerana bagitahu..


  104. btol ke smua tu? i serba slh nak pcya la coz ada yg btol n ada yg tak btol.. p , bleh la cya ckit2 kot. i 8hb, btol dgn yg dkatakn tp yg gerek i tak sama pn dgn yg dkatakan.. watever, tq.


  105. sy punya semua betul la..


  106. leh explain lbih detail


  107. explain lbh detail ttg 4hb…


  108. sume apa khabar


  109. sy lhr 6hb,sume same dgn sy…mcm tau2 jew..he3


  110. untuk 31hb tu,x de ke yg baek2 skit? x nk la yg bruk jek.. (sorri klu skit kn ati)


  111. hieee sumee…


  112. sye lhr 27 november…tpi sumee nye len heeee22


  113. de x couple sama trkh lahir.


  114. untuk 30hb tu x de ke yg elok2 sikit.. (tolong balas ‘harap sngat’)


  115. smua 2 rasanya ada betulny.tp,sikap manusia ad yg sma wlaupn t.lahir x sma..


  116. i tought its truly…but it isn;t


  117. sya cya la..
    btl ka ni smua kata2 d atas oooo


  118. teruk teruk teruk!!!!!!


  119. sya nk thu ape maksud tarikh 24 okt…


  120. smue btowl tng dri syew…


  121. wow…. btol la 21hb>>>>>
    tpi aku dah terlmbat nk bg twu sidia bnde yg aku x skew…
    sedih dohhhhhhh………………………….


  122. hmm , mmg ade prsamaan .18 . 18 . 18 . saye pown dpt knal psngan sye gak . trime kasih .


  123. ok…ada sama.saya 6hb.ha.ha


  124. huhuhuhuhu……


  125. saya hendak menjadi pemain bola sepak yang terkenal di dunia seperti CRISTIANO RONALDO dan MOKHTAR DAHARI.. itu lah impian saya


  126. bola


  127. betul ke tapi semuanya xpernah terjadi pada saya, malah yg terjadi jauh berbeza dgan apa yg dikatakan……


  128. betul…la


  129. haha9… adakah benar aku seorang egois… nauzubillah..


  130. main buat ja ni

    soal cinta ????

    pakai otak ja la..

    jiwang ah siket ayat………..


  131. bt0l jgAx Aq skA cool n terus terAng ng 0wg tu pdAhAl bndA yg ktA ckAp blEh m’yAkitkAn Aty kwAn..? sorry guys…:P :o :( :)


  132. betul laa , yg 17hb tu



Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: